Argentina?? - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Nora Looze - WaarBenJij.nu Argentina?? - Reisverslag uit Hippolytushoef, Nederland van Nora Looze - WaarBenJij.nu

Argentina??

Blijf op de hoogte en volg Nora

20 Augustus 2012 | Nederland, Hippolytushoef

Mijn bestemming is veranderd van Argentinië naar Paraguay. Nog drie nachtjes slapen in mijn eigen bed en nog drie dagen in Nederland met de mensen om me heen die belangrijk voor me zijn. Het afscheid nemen is volop begonnen. M'n koffers zijn zo goed als gepakt en door het mooie weer kon ik al wat voorbruinen. Eergister contact gehad met mijn broertje daar en die vertelde dat het op dit moment (zo goed als winter!!) 30 graden is in Asuncion. Bikini's, jurkjes en hempjes, meer heb ik niet nodig. Tot nu toe past nog alles in mijn koffer. Natuurlijk ben ik van plan nog een stuk kaas mee te nemen en stroopwafels. Ondertussen heel wat leuke Hollandse spulletjes verzameld. Ik hoop m'n gastgezin daar blij mee te maken. Ze kijken uit naar mijn komst, en ik kijk uit naar hun. Het eerste contact met een aanstaand klasgenootje is gelegd en die vroeg dan ook al volop over Amsterdam en drugs. Ik werd ook gevraagd twee shirts van het Nederlandse elftal mee te nemen, wie weet kan ik die nog ergens bemachtigen. Er werd meteen tegen mij gezegd: 'don't worry if u don't find the shirts, we are paraguayans'. Haha! Met die gedachte ga ik nu slapen en een heel mooi jaar tegemoet!

  • 21 Augustus 2012 - 12:14

    De Buren :

    Hoi Nora,

    Oh, wat komt het nu dichtbij he...maar na al die goede berichten van je broer heb je een goed vooruitzicht, Wij weten zeker dat jij het ook fantastisch gaat krijgen.
    Wij zien je vast nog wel even voor je weg gaat, maar via deze weg willen we je alvast een goede reis wensen.

    Knuffel, Jos, Femke, Mick en Jack.

  • 22 Augustus 2012 - 19:41

    Erna:

    Hoi Nora,
    Spannend, aftellen nu echt begonnen.
    Op naar de zomer, een ander eigen bedje.
    Ga genieten van alle neiuws....ene mis ons niet te veel.
    GRT Martinus en Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hippolytushoef

Paraguay

Youth Exchange

Recente Reisverslagen:

20 September 2012

Other side

04 September 2012

I (L) NS

28 Augustus 2012

Think in Dutch, talk in Engisch and learn Spanisch

26 Augustus 2012

First days

20 Augustus 2012

Argentina??
Nora

Actief sinds 09 Juli 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 6284

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Juli 2013

Paraguay

30 November -0001 - 30 November -0001

Argentina

Landen bezocht: